Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Обмін товару або повернення грошей проводиться протягом 14 днів після покупки. Відповідно до закону "Про захист прав споживачів" покупець може: 1. Обмінювати товар належної якості; 2. Повернути товар належної якості та отримати кошти, витрачені на товар у повному обсязі. Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту, коли продавець забрав товар з відділення Нової пошти. Який товар підлягає обміну: • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: відкритої, чи відкритої й самостійно запакованої тари, подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.; • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; • збережені всі ярлики і заводське маркування; • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості; • товар, після купівлі якого не минуло 14 днів. Умови оплати доставки при поверненні: 1. При поверненні товару та відправці покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається. 2. При поверненні коштів, у разі несплати товару, що повертається покупцем, сума доставки вираховується з покупця. 3. Якщо товар не відповідав опису з вини продавця, доставку у обидві сторони оплачує продавець. Процедура повернення товару неналежної якості: 1. Зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар; 2. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів; 3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар. Переказ коштів проходить за наш рахунок. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту. Повернення коштів провадиться після отримання товару. Повернення коштів провадиться на карту або грошовим переказом до відділення Нової пошти. У разі виявлення пошкодження упаковки або товару при його огляді у відділенні Нової Пошти обов'язково складається відповідний Акт та про інцидент повідомляється по телефону, вказаному на сайті нашої компанії.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.